Om te voorkomen dat een product retour gestuurd dient te worden, hebben wij onze shop voorzien van meerdere mogelijkheden om huidadvies in te winnen. Dit kan via onze whatsapp functie, die rechtstreeks verbonden is met onze huidkliniek of middels onze online huidcoachingstool. Wij adviseren iedereen om altijd advies in te winnen, omdat iedere huid anders is en wij graag samen willen zorgen voor jouw mooiste versie van je huid.
Twijfel je over een product, maak gebruik van ons gratis productadvies of is je huidklacht wat gecompliceerder en heb je al van alles geprobeerd, vraag dan een online advies gesprek aan zodat wij samen met jou kunnen kijken naar wat nodig is om tot een optimaal huidverbeteringsresultaat te komen. Wij zullen hier heel uitgebreid ingaan op jouw persoonlijke situatie en je ontvangt hierbij een uitgebreid persoonlijk advies met een samplepakket en e-book.
Door middel van foto’s of video’s van jouw huid met duidelijke uitleg, kunnen wij jou van het beste advies voorzien. Zo kijken wij naar welke producten jou het snelst tot mooi resultaat brengen. Ook houden wij rekening met de status waarin jouw huid zich op dat moment verkeerd. Zodat vervelende huidreacties of allergieën uitgesloten zijn.
Mocht het toch nodig zijn om een product te retourneren, dan helpen wij jou graag verder. Je hebt het recht om jouw aankoop binnen 14 dagen te retourneren, ongeopend en ongebruikt en in de originele verpakking. De kosten van het retourneren zijn altijd voor eigen rekening. Het is belangrijk om te weten dat wij alleen retourzendingen accepteren, waarin het product in originele staat, onbeschadigd en compleet is. Indien het product in goede orde is ontvangen zullen wij binnen 14 dagen het bedrag retourstorten op jouw bankrekening.
De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren je pakket aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt altijd bij jou of PostNL (indien aangetekend).
Let op: Indien een bestelling retour gedaan wordt, dient deze in zijn geheel geretourneerd te worden. Inclusief eventueel gratis geleverd product. Indien de bestelling niet in zijn geheel geretourneerd wordt, zal de productprijs van de/het missende product(en) in rekening en/of mindering gebracht worden.
Indien een product is open gemaakt, de seal is verwijderd, kunnen wij het product wegens hygiënische en verkooptechnische redenen niet meer terugnemen.
Als je gebruik wilt maken van het retourrecht, willen we je vragen om contact met ons op te nemen door een mail te sturen naar info@dermacareskinshop.nl of ons contactformulier in te vullen.
Foutieve producten ontvangen? Controleer altijd eerst jouw bestelling, voordat je ze in gebruik gaat nemen. De producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en vervolgens aangemeld worden voor retour. Het gaat om hygiënische producten, die niet meer verkocht kunnen worden.
Mocht je het product willen ruilen voor een ander product zullen de kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product voor eigen rekening zijn.